Google remarketing

Αρχική 5 Google remarketing

Το Remarketing στο Google είναι ένας τρόπος να αυξηθεί το ποσοστό της αλληλεπίδρασης με το site / eshop. Οι καμπάνιες Remarketing σχεδιάζονται έτσι ώστε να προβάλουν διαφημίσεις σε πιθανούς πελάτες που έχουν προηγουμένως επισκεφτεί το site σας. Είναι μια αποτελεσματική και επιτυχημένη τακτική για να είστε πάντα σε επαφή με το κοινό σας και ταυτόχρονα να αυξάνετε το brand awareness.

Αυτό που αναζητά η αγορά από ένα site / eshop είναι να πείσει τους τελικούς πελάτες – επισκέπτες να πραγματοποιήσουν αγορές ή τουλάχιστον να επικοινωνήσουν. Να κάνουν μια ενέργεια δηλαδή (Call to action). Δεν αρκεί να αυξάνεται απλά ο αριθμός των επισκεπτών. Κάποιες στατιστικές αναφέρουν πως μόνο το 2-4% των επισκεπτών θα καταλήξουν σε μια οικονομική συναλλαγή. Η επανάλληψη, όταν αυτή γίνεται με σωστό και ανεκτό τρόπο, είναι αυτή που θα φέρει μεγαλύτερη πιθανότητα για πώληση και φυσικά καλύτερα εισπρακτικά αποτελέσματα.

Google remarketing και Ελληνική πραγματικότητα

Βασική αρχή του marketing είναι πως αυτό πρέπει να προσαρμόζεται στην τοπική ιδιοσυγκρασία, τα ήθη και τις συνήθειες της αγοράς στην οποία θέλουμε να απευθυνθούμε. Έτσι και με το Google remarketing όταν στοχεύουμε στην Ελληνική αγορά θα πρέπει να προσαρμόσουμε τις καμπάνιες μας ανάλογα. Πράγματα που μπορεί να εφαρμόζονται άριστα στην Αμερικανική ή παγκόσμια αγορά για την Ελλάδα μπορεί να μην έχουν την ίδια αποτελεσματικότητα. Γι’ αυτό πέρα από τις ειδικές γνώσεις απαιτείται η ανάλογη εμπειρία και καλή γνώση της Ελληνικής πραγματικότητας πριν σχεδιάσει κανείς καμπάνιες επαναληπτικού marketing.

Τι σημαίνει remarketing

Google remarketing

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

Ποιοι τύποι Google remarketing campaigns υπάρχουν

Το Google διαθέτει διαφορετικές πλατφόρμες και δίκτυα στα οποία μπορεί κάποιος να τρέξει remarketing campaigns. Αυτά είναι το Youtube, το Gmail, τα Apps, το Display Network και τέλος τα Remarketing Search Listings Ads.

Γενικά υπάρχουν 3 τύποι remarketing campaigns που θέλετε πιθανόν να τρέξετε:

  1. Καμπάνιες που στοχεύουν σε άτομα που δεν έκαναν κάποια ενέργεια σε κάποια υποσελίδα του site σας (ή προϊόν)
  2. Καμπάνιες που στοχεύουν σε άτομα που ενώ έφτασαν σε κάποια συγκεκριμένη υποσελίδα (ή προϊόν) δεν ολοκλήρωσαν την αγορά.
  3. Καμπάνιες που στοχεύουν σε άτομα που δεν είδαν ακόμα μια υποσελίδα (ή προϊόν) που θέλετε να δουν.

Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε από την αρχή που θέλετε να οδηγήσετε τον πιθανό πελάτη – επισκέπτη του site σας πριν ξεκινήσετε να στήνετε την καμπάνια remarketing. Μόλις ξεκαθαρίσετε τους στόχους σας μπορείτε να δείτε τα παρακάτω:

  • Αποφασίστε ποιες υποσελίδες (ή προϊόντα) θα περιέχουν τα remarketing tags
  • Επιλέξτε την πλατφόρμα και το δίκτυο που θα χρησιμοποιήσετε και σκεφτείτε πως θα προσεγγίσετε το κοινό εκεί.
  • Δείτε πως θα μπορέσετε να φτιάξετε ads κομμένα και ραμμένα ειδικά για το συγκεκριμένο κοινό.
  • Μπορείτε ακόμα και να φτιάξετε ξεχωριστές υποσελίδες ειδικά για το κοινό του remarketing.

Αν και εσείς θέλετε να χρησιμοποιήσετε το Google remarketing για να δηλώσετε την παρουσία σας έντονα στο διαδίκτυο καλέστε μας στο 231.231.5319 (Θεσσαλονίκη) για μια πρώτη γνωριμία με την εταιρεία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Θα χαρούμε να συζητήσουμε τις ειδικές απαιτήσεις προβολής που έχει η εταιρεία σας και να δημιουργήσουμε για εσάς μια σύγχρονη και αποτελεσματική καμπάνια διαφήμισης στο διαδίκτυο.