Βγείτε μπροστά από τον ανταγωνισμό χρησιμοποιώντας τις θετικές αξιολογήσεις από τους πελάτες σας.

Όλοι έχουμε δει το application Χάρτες (Google maps) στο κινητό μας και τα σημεία που αυτό εμφανίζει κοντά μας. Είναι σημεία ενδιαφέροντος, καταστήματα και επιχειρήσεις που έχουν καταχωρηθεί στους Χάρτες από τις ίδιες επιχειρήσεις ή από χρήστες. Κάθε τέτοιο δημοφιλές σημείο έχει αξιολογήσεις (reviews) από άλλους χρήστες και βαθμολογία με άριστα το πέντε (5). Τα σημεία που συγκεντρώνουν τις περισσότερες αξιολογήσεις – κριτικές, εμφανίζονται στον χάρτη ακόμα και σε μεγαλύτερη κλίμακα πριν κάνει περισσότερο zoom ο χρήστης στην περιοχή. Τα σημεία που συγκεντρώνουν μεγαλύτερη βαθμολογία εμφανίζονται πιο ψηλά στην λίστα αναζήτησης.

Πως γίνεται η αναζήτηση στους Χάρτες

Ο μηχανισμός αναζήτησης στους Χάρτες, εντοπίζει με βάση το GPS του κινητού την θέση του χρήστη και παραθέτει ως αποτελέσματα πάνω στον χάρτη τα σημεία που περιέχουν τις λέξεις κλειδιά που αναζητήθηκαν. Έτσι, αν για παράδειγμα ζητηθεί η λέξη “Ξενοδοχεία” οι Χάρτες του Google θα μας δείξουν τα ξενοδοχεία που βρίσκονται στην περιοχή. Σε κάθε ένα από αυτά θα υπάρχουν αξιολογήσεις από προηγούμενους πελάτες ή επισκέπτες που θα περιγράφουν την εμπειρία τους στον χώρο του ξενοδοχείου και θα έχουν βαθμολογήσει αυτή την εμπειρία βάζοντας σχόλια, φωτογραφίες ή ακόμα και video από τον χώρο.

Αντίστοιχα, σε desktop οι αναζητήσεις γίνονται στην διεύθυνση https://www.google.com/maps όπου και πάλι εντοπίζεται η θέση από συσχετισμένη συσκευή που διαθέτει GPS ή από το IP του χρήστη. Και πάλι τα αποτελέσματα στο Google maps είναι σχετικά με την αναζήτηση και την περιοχή. Τα σημεία με τις περισσότερες αξιολογήσεις και με την καλύτερη βαθμολογία βγαίνουν στις πρώτες θέσεις, ενώ σποραδικά εμφανίζονται και νέα σημεία που δεν έχουν ακόμα πολλές αξιολογήσεις για να υπάρχει μια ισορροπία και να δίνονται ευκαιρίες και σε επιχειρήσεις / επαγγελματίες που πρόσφατα επιβεβαίωσαν την θέση τους στον χάρτη.

Ποιες επιχειρήσεις ενδιαφέρουν οι αξιολογήσεις στους Χάρτες;

Οι αξιολογήσεις δεν είναι ιδανικές μόνο για ξενοδοχεία. Οτιδήποτε έχει μια διεύθυνση στο Χάρτη μπορεί να αξιολογηθεί αν κάποιος έχει ανοίξει το σημείο. Από την μεγάλη βιομηχανική μονάδα έως το μπακάλικο της γειτονιάς, από τον ελεύθερο επαγγελματία έως την εισηγμένη στο Χρηματιστήριο όλοι έχουν ανάγκη προβολής σε ένα σύστημα όπως οι Χάρτες του Google. Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες μάλιστα συμπεριλαμβάνουν τους Χάρτες ως σύστημα πλοήγησης των μοντέλων τους.

Μπορεί και η δική σας επιχείρηση να έχει ήδη σημείο στο χάρτη με μερικές αξιολογήσεις. Μπορεί το σημείο να μην έχει προσδιοριστεί σωστά και να σας δείχνει σε άλλη τοποθεσία. Μπορεί να φαίνεται ότι είστε κλειστά ενώ λειτουργείτε κανονικά σε αυτό το ωράριο. Μπορεί κάποιος ανταγωνιστής ή κάποιος κακοπροαίρετος να έχει βάλει αρνητική αξιολόγηση και κριτική θέλοντας να μειώσει τις πωλήσεις σας.

Για να τα διορθώσετε όλα αυτά θα πρέπει να αποκτήσετε ένα Google My Business account και στην συνέχεια να επιμεληθείτε όλα τα στοιχεία που αφορούν την επιχείρηση σας.

Τοπικοί οδηγοί, μια κοινότητα που αυξάνει σε αριθμό

Οι αξιολογήσεις στους Χάρτες είναι τόσο γνωστές που η Google ζητά από τους χρήστες να γίνουν “Τοπικοί Οδηγοί” και να αναλάβουν πιο συστηματικά την ενημέρωση νέων σημείων αλλά και να παρέχουν πληροφορίες για ήδη υπάρχοντα σημεία. Έτσι η βάση δεδομένων των σημείων ενδιαφέροντος διαρκώς μεγαλώνει πάνω στον χάρτη. Ειδικά σε τουριστικά μέρη θα βρει κανείς όλα τα καταλύματα (ξενοδοχεία, camping, airbnb), τα εστιατόρια και κάθε τύπο επιχείρησης που ενδιαφέρει τους τουρίστες.

Στην IPS μπορούμε να αναλάβουμε την σωστή προβολή σας στους Χάρτες του Google και να διορθώσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα υπάρχει ήδη σχετικά με την καταχώρηση της δικής σας επιχείρησης. Καλέστε μας στο 231 231 5319 για περισσότερες πληροφορίες και προσφορά.